Înaltpreasfințitul Părinte Andrei, Arhiepiscopul Vadului, Feleacului și Clujului, și Mitropolitul Clujului, Maramureșului și Sălajului, a binecuvântat luni, 7 aprilie 2025, noul sediu al Instituției Prefectului – Județul Cluj, situat în municipiul Cluj-Napoca, pe strada Nicolae Cristea, nr. 28. Activitățile instituției se vor desfășura temporar în noul spațiu, până la relocarea în Palatul Administrativ, situat pe Bulevardul 21 Decembrie 1989, care a intrat în proces de renovare și modernizare.

Cu acest prilej, Părintele Mitropolit Andrei a oficiat slujba sfeștaniei și a binecuvântat spațiul care găzduiește temporar Instituția Prefectului. La finalul slujbei, ierarhul a rostit un cuvânt duhovnicesc, a apeciat activitatea instituției și i-a felicitat pe toți angajații pentru munca depusă în slujba cetățeanului, dorindu-le spor în continuare.

La acest moment au participat prefectul județului Cluj, doamna Maria Forna, doamna subprefect Maria Buzaș- Fekete, domnul subprefect Florentin Burz, alături de personalul angajat al instituției.

„Începând de luni, 7 aprilie, Instituția Prefectului – Județul Cluj își va desfășura activitatea în noua locație situată pe strada Nicolae Cristea, nr. 28, municipiul Cluj-Napoca. Acest fapt vine ca urmare a începerii lucrărilor la proiectul «Renovare energetică moderată, modernizarea și dotarea clădirii Palatului Administrativ al județului Cluj, monument istoric de categorie B», finanțat din bugetul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) în cadrul axei 2 – Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, operațiunea B.2: Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice, Componenta 5 – Valul renovării. Valoarea totală a contractului de proiectare și execuție este de 33,71 milioane lei cu TVA, executant fiind Asocierea EURAS SRL. Durata de execuție a lucrărilor este până pe 31 mai 2026”, conform paginii oficiale a instituției.

Programul de lucru și audiențe

Programul de lucru al Instituției Prefectului Cluj rămâne neschimbat. Astfel, cetățenii pot apela la serviciile instituției de luni până joi, între orele 08:00 și 16:30, iar vineri între 08:00-14:00.

Audiențele se vor desfășura săptămânal: prefectul Maria Forna va acorda audiențe miercuri, începând cu ora 12:00; subprefectul Florentin Burz va fi disponibil marți, începând cu ora 11:00; iar subprefectul Maria Buzás-Fekete va acorda audiențe miercuri, începând cu ora 10:00.

Solicitările pentru audiențe se pot face în scris, la sediul Instituției Prefectului (str. Nicolae Cristea, nr. 28), de luni până joi, între 08:00-16:30, și vineri între 08:00-14:00. De asemenea, cetățenii pot suna la numerele de telefon 0264 591 043 sau 0264 503 336, ori pot trimite solicitările prin postă electronică (email) la adresa cabinet@prefecturacluj.ro.

Mai multe fotografii AICI

Autor: Darius Echim / Mitropolia Clujului

Foto credit: Instituția Prefectului – Județul Cluj

Din aceeași categorie

Share This

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră pe acest site. Prin continuarea navigării în această pagină confirmați acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close